niedziela, 24 lutego 2013

  Tag : Powrót do przeszłości

Dzisiaj mamy dla Was tag. Postanowiłyśmy go zrobić i cofnąć się o 15 lat wstecz. ;)
No to przechodzimy do pytań.

1. W którym roku się urodziłeś/łaś?

2. Czy nasz jakieś zdjęcia z dzieciństwa, jeśli tak to pokaż.

3. Ulubiona bajka/film z dzieciństwa.

4. Kim chciałeś/łaś zostać jak dorośniesz i czy zmieniły się te marzenia?

5. Pokaż jakieś nagranie jak byłeś mały/a

6. Jaka była twoja ulubiona zabawka.

7. Jakaś dziwna/ żenująca sytuacja z dzieciństwa

8. Przeczytaj coś co napisałeś w przedszkolu (lub 1-3 kl. podstawowa)

9. 3 piosenki z dzieciństwa

10. ulubione przebranie na zabawę choinkową / karnawałową

11. Opowiedz jakaś śmieszną historie z dzieciństwa.

12. Czy masz jakieś "specjalne" rzeczy które masz do tej pory.

13. Opowiedz jakaś jakąś dziwną historie z dzieciństwa.

14. Opowiedz jakaś straszną historie z dzieciństwa.

15. Jak się świat zmienił od czasu dzieciństwa.

Luiza ;]
1.1998
2.Mam
3.Miś w dużym niebieskim domu.
4.Zawsze chciałam być weterynarzem i do tej pory się to nie zmieniło. :)
5.Nie mam.
6.Lalka ''Roksana''
7. Wsumie to żadna nie była żenująca :)
8. Dużo tego było :D
9.''Ogórek'', ''Jagódki'' i ''Stary niedźwiedź mocno śpi'' 
10. Królewna
11.Gdy byłam w przedszkolu nie smakowała mi jakaś zupa to chyba grochówka i zaczęłam sobie stukać w talerz łyżką i talerz się rozbił a zupa wylądowała na mojej bluzce.
12.Mam niektóre lalki i misie z dzieciństwa. :)
13. ...
14.Miałam drgawki i wylądowałam w szpitalu, szczegółów nie pamiętam bo znam to tylko z opowieści rodziców.
15.Moim zdaniem świat bardzo się zmienił, nie koniecznie na lepsze. ;p
 _____________________________________________________

Monika :D 
1.1998 
2. Mam : ) miałam wtedy z 4 latka :) 
 3.Kopciuszek *.*
4.Piosenkarką :D, ale teraz to się zmieniło bo nie wiem kim chciała bym zostać.
5. ---
6.Mój kochany misiek, którego mam do tej pory i lalkę ''Zuzę''.
7.Było tego trochę :D Ale nie ma o czym mówić.
8.Było tego dużo, ale nie pamiętam.
9. ''Świeć gwiazdeczko..'' - Arka Noego, ''Ogórek, ogórek ..'' - Fasolki, ''Pszczółka Maja'' - Z.Wodecki. 
10.Księżniczka.
11.Jak miałam 4 lata, a moja kuzynka 5 to dwa dni przed weselem wujka obcięłyśmy się nawzajem i brałyśmy się za mamę, ale się obudziła, później mama wzięła nas do fryzjera, ale i tak wyglądałyśmy jak chłopcy ;D
12.Tak ubranko od chrztu. :) i różne zabawki, lalki i misie.
13.Nie pamiętam takich wspomnień :D
14.No to tak miałam 5 lat i jechałam z tatą i bratem na rowerach. Z bratem bawiliśmy się wjeżdżaliśmy na krawężnik i zjeżdżaliśmy z niego, i niestety mi się nie udało wjechać za którymś razem i rozwaliłam sobie brodę i byłam tydzień w szpitalu.
15.No normalnie. :D Jak mógł się zmienić. Z jednej strony na gorsze, a z jednej na dobre :)

Mamy nadzieję,że post wam się spodobał.Papa:* 

1 komentarz: